إختفت عن الأنظار فجأة و إعتزلت التمثيل : الفنانة المصرية علاء غانم تنهار على المباشر و تكشف ما حدث لها من زوجها المصري في أمريكا

تحدثت الفنانة المصرية #علا_غانم عن تفاصيل زواجها الأخير من رجل الأعمال عبدالعزيز، بعد أزمتها الأخيرة معه.وقالت علا غانم، وذلك خلال لقائها اليوم ببرنامج"صبايا الشمس" مع المذيعة ريهام سعيد:"أنا اتجوزت أخر 2005، أنا متجوزتش ولا ملياردير ولا مليونير ولا أي حاجة، أنا اتجوزت راجل عادي مصري أمريكي قابلته بالصدفة في أمريكا، كان عنده محطة بنزين وباعها، وكان عنده مطعم ونايت بردو كان بايعه".


وأضافت:"ولما قابلته قالي أنا بطلت كل حاجة وعايز يبقى مابيشتغلش ويرتاح، وسافرت أمريكا بصور قابلت واحد بعد شهر لقيته جاي ورايا مصر بيقولي أنا عايز اتجوزك وإلحاح وإصرار".


كما كشفت الفنانة علا غانم الكثير من التفاصيل والمفاجأت حول الاتهامات الكثيرة التى وجهها لها زوجها، وأسباب إنهيارها ودخولها للمستشفى، وأكدت علا غانم أنها سافرت خارج مصر لكي تكون مع بناتها اللاتي أصبحن على مشارف الزواج، واردات الاقتراب منهن أفضل من البقاء في الوسط الفني الذي حققت فيه الكثير من الأعمال الفنية عبر تاريخها الفني.


وقدمت علا الرواية الكاملة لقصتها مع زوجها، مؤكدة أنه لا ينفق عليها كما يزعم، وأن الشبكة المقدمة لها تبين أنها "فالصو"، وقالت إنها واثقة في استعادة حقوقها.


وقالت علا غانم: بيبعتلي رسايل كل يوم بالـ20 رسالة ومبسمعهمش مش بقدر أسمع صوته ولا عايزة أشوفه، ومش عايزاه يسأل عني وكل اللي عايزاه أخف وحقي يرجعلي، وهيرجعلي أنا واثقة".


وتابعت: "أنا بشتغل من صغري وبحقق كل اللي نفسي فيه وعمر ما حد جابلي فستان ولا قولتله خرجني، أنا اخترت أكون أنا الست اللي بتجيب قرشها".

إرسال تعليق

أحدث أقدم

نموذج الاتصال